News הרשמה לשירות קאשבק

הרשמה ושימוש באתר – פוסט קאשבק / Postcashback.co.il

לעומת חווית גלישה ושימוש נאותות באתר של הדואר, חווית ההרשמה מבהילה למדי ומזכירה תהליכי הרשמות של ימי האינטרנט הראשוניים. הזנת ארץ, מגדר, שפה מעודפת ואפילו חזרה על סיסמה, הם שדות מיושנים למדי שאפשר לקבלם או להציעם למשתמש מבלי להכריח אותו לעבור בטופס הרשמה ארוך יותר מהמסך. למזלנו, הנסיינים שלנו נרשמו לאתר אחרי שהוטמעו האפשרויות הנוחות והמהירות של כניסה עם חשבון גוגל/פייסבוק, מה שמעלה את חווית ההרשמה לרמה גבוהה בחזרה.

טופס הרשמה ארוך ומייאש - פוסט קאשבק של דואר ישראל

אחרי שלל פרטים שתתבקשו להזין בהרשמה הראשונית, תוכלו גם לציין כי נמצא כרטיס מט"ח נטען מבית דואר ישראל בבעלותכם, כך שתוכלו לקבל חמישה אחוז נוספים כהחזרים כספיים ברכישות שמתבצעות איתו ברחבי הרשת.

מעלה חשש - אישור הרשמה לשירות cashback post

בסיום ההרשמה תקבלו אישור שנראה לקוח ימי הסטנסילים ובניגוד לרוב אתרי הקאשבק, לא תקבלו הודעה על  'מתנת התנעה' שבדרך כלל נותנים למשתמשים חדשים כדי למלא את חשבונם הפנימי באתר מיד עם תחילת העבודה. זאת בניגוד למה שמפורט בשאר האתר, שם מדובר על בונוס של 5 דולר שעדיין לא הגיעו…

אימייל אישור על הרשמה לשירות קאשבק של הדואר

על מנת לקבל את ההחזרים הכספיים מהחנויות המשתתפות במבצעי קאשבק של דואר ישראל, תוכלו לגלוש דרך אתר postcashback.co.il או להתקין תוסף דפדפן שיזהה את מיקומכם ויציע לכם החזרים כספיים בהתאם למוצר/חנות בהם אתם גולשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *