חנות אמזון בישראל - חלום או מציאות
צרכנות אונליין נבונה

אמזון בישראל – כל מה שאתם חייבים לדעת על Amazon co.il

זה לא סוד שענק הקניות מארה"ב אמזון (קניות… ארה"ב… תיכף נצלול לעומק ונבין עד כמה זה צר להגדיר אותם בגבולות ותחומים) מגיע לישראל, אלא שהסוד האמיתי הוא שהוא לא. כן, אלקסה, העוזרת הוירטואלית של אמזון שמצליחה לנגוס בסירי הלא מוצלחת, קורטנה ההמומה ואפילו בזו של גוגל חסרת השם, מפותחת ביחקר בישראל וכן יש להם משרדי יח"צ שעובדים עבורם (בעיקר נפגשים איתם, מקבלים כסף ואין המשך…וזה לא מקרה בודד) ושטחים שמועמדים להשכרה, או לקנייה כדי להקים את השטח האדיר שאמזון צריכה בשביל באמת להיכנס לישראל במלוא כוחה.

הצעדים של אמזון בישראל עד כה

אפשר למנות את הצעדים של אמזון ולהבין שהיא בעיקר עושה צעדים של 'תחזיקו אותי' ולא נכנסת בפועל עדיין לשוק הישראלי. השמועות מדברות על:
– שיחות עם משרדי פירסום.
– עריכת סקרי דעת קהל בישראל ובעברית.
– פגישות עם קודקודי המותגים בישראל.
– שיחות עם חנויות מצרכים שמוכרות אונליין.
– פגישות עם מערכות סליקה מקומיות.
– שכירת משרדים/שטחים פה ושם וביטולם.

מה בפועל הכניסה של אמזון ישראל הביאה איתה עד כה

על מה מצביע הכיוון? אין לדעת. מה שכן, הלקוח הישראלי התחיל להרוויח בדמות עשרות (בהתחלה) עד אלפי מוצרים שנשלחים לאחרונה חינם לישראל. הצעד של אמזון להוזיל את עלות המשלוח, הוא פועל ישיר של ההבנה כי עלותו היא חסם כבד עבור הצרכן הישראלי שלא מעכל עלויות גבוהות עבור משלוח ואף מצפה להן חינם, כפי שנהוג ברוב אתרי המסחר אונליין בישראל, בהזמנות גדולות לכל הפחות – עזריאלי קום, וואלהשופס, שופרסל, מחסני חשמל, באליגם, טרמינל איקס ואחרים.

ההמשך של אמזון ישראל בעולם האינטרנט הישראלי

האם אמזון יגיחו לאוויר בעברית עם הדומיין Amzon.co.il? גם כאן, אין לדעת, אך ברור שהנסיונות לבסס את מעמדם האורגני בתוצאות החיפוש של גוגל ישראל – המנוע המוביל במקומותינו – בולטים. הגיוס המאסיבי של אנשי טכנולוגיה וההישארות בכוח בכותרות,מלמדות יותר מהכל שלאמזון העולמית יש כוונות להעמיק את הקשר עם ישראל. אמאזון היא כבר מזמן לא ממש עסק אמריקאי, כאשר את רוב המסים היא 'משלמת' במקלטי מס בינלאומיים שאין להם הסכמים מחייבים עם מדינות האו"ם בנוגע לניהול כספים. כאשר בוחנים את צעדיה, בתחום המנעולים החכמים, השליחויות באוויר והעוזרות הוירטואליות, ניתן להבין שאמזון היא מזמן לא רק ענק קניות, פשוט ענק טכנולוגי שמתקדם לפה בצעדי…
'הכניסה הרשמית של אמאזון בישראל תיקרה מלמטה' מספר לנו ש' (השם שמור במערכת), מנהל מערכות המידע באחד מאתרי הקאשבק הגדולים בישראל. רק רק כאתר אמזון יתחיל לעבוד עם חברות קאשבק מקומיות, כמו שהוא עושה בארה"ב, בברזיל ובעוד עשרות מדינות ברחבי העולם, רק אז הוא יפרוץ את המחסום ויקבל נתח שוק של לא פחות מ 30%, בארה"ב הוא יותר מ 60%…'

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *