ASOS אסוס - האתר בצרות, אנחנו מרוויחות
News צרכנות אונליין נבונה

20% הנחה באסוס זה לא מספיק? ASOS בצרות – אנחנו נהנים מהנחות

מכירות מיוחדות של אסוס ב 20%

חברות אינטרנט רבות ברחבי אנגליה פירסמו השבוע את ביצועי המכירות שלהן מחודש נובמבר והתמונה לא ברורה. זאת אומרת היא מאד חד משמעית – קריסה במכירות. אבל היא לא ברורה על רקע העלייה הקבועה בפופלאריות (של מקס אנד ספנסר שעשו מהלכי דיגיטל רבים כדי לצאת מהתדמית המיושנת והאופליינית, של נקסט מול קהלים רחבים בעולם ואסוס בעיקר) והקניות אונליין בכל העולם.

קצת על המותג ASOS

חברת אסוס, אתר בינלאומי-בריטי שמוכר את המותג העצמאי שלו לצד מותגים תוצרת הודו-סין ובריטניה נוספים, דיווחה השבוע כי המכירות של נובמבר היו נמוכות במיוחד. התופעה חולשת על אתרי מסחר רבים בבריטניה ובערים אירופאיות נוספות (במיוחד כאלו שבהן אמאזון הקומית התחזקה כמו ברלין) והיא לא מפתיעה. ההכנות הרבות לימי חגי המכירות המיוחדים, 'הרגה' את שיגרת הקניות, כך שעל אף מכירות רבות בתקופות מסוימות, גדולות מבעבר, סך הסכום היה קטן מהרגיל, בעיקר בשל מבצעים מוגזמים ונסיונות להקדים ולאחר את תקופת המבצע כדי לחסל מלאי ומסיבות טכניות אחרות.

הרווח של הצרכנים מהקושי באתרים

מה אנחנו מרוויחים? זה היופי של עולם המסחר המקוון. כל עוד החנות לא נסגרה ומתפקדת, אנחנו הצרכנים נהנים בין אם האתר רווחי ומשגשג ובין אם הוא מדשדש ומנסה להצדיק את קיומו. זה הזמן לבצעים הטובים ביותר השנה באסוס ובאתרי מסחר בריטים אחרים.
לרובם תוכניות קאשבק עם תמיכה בקהל ישראלי, שווה לנצל!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *