הזמנת חופשות בארץ / בחו"ל בזול
News צרכנות אונליין נבונה

הזמנת חופשות בארץ ובחו"ל אונליין עם החזר כספי קאשבק

חופשה – פרק זמן שבו אתם יכולים להתנתק מכל המציאות היומיומית ולבלות כתיירים במקום אחר. חופשה בארץ – מחיר יקר, אטרקציות מוגבלות, עמחה ישראל. חופשה בחו"ל – מחיר סביר, אטרקציות אינסופיות וכמובן, עמחה ישראל. כדי לבצע הזמנת חופשות חכמה אונליין, סקרנו עבורכם את האופציות המקובלות – הזמנה דרך ועדי עובדים, הזמנת חופשות דרך סוכני תיירות והזמנת חופשות עצמאית באינטרנט, אלו המסקנות וזו הדרך הקלה להזמין חופשה בזול ולקבל על זה קאשבק – החזר כספי. 

הזמנת חופשות בעזרת סוכן תיירות מקומי

סוכן תיירות (או סוכנת לצורך העניין), הוא מתווך. יש לו רשימות של חופשות מוכנות, בתי מלון, טיסות, שאטלים, אטרקציות וכד' מאיזורים שונים בארץ ובעולם. כאשר אתם פונים לתיווך, קחו בחשבון שיש עלות, עמלה שמגיעה למתווך, בין אם במוצהר או בין אם במחיר גבוה מראש שמתחלק בין יותר ידיים.

הזמנת חופשות דרך מבצעי ועד עובדים

הדרך הקלה והזולה ביותר להזמנת חופשות, היא עדיין מבצעים של וועדי עובדים, כרטיסי הנחה, הטבות של חברות האשראי ומועדונים 'סגורים'. בידקו את ההטבות שמגיעות לכם בכל מקרה, אחת מהן אולי קולעת בדיוק לצרכי הזמנת החופשה הבאה שלכם.

הזמנת חופשות אונליין לבד

להזמין חופשות בארץ או בחו"ל לבד, זה הספורט החדש של הדורות החדשים. הצייד ברחבי הרשת מכניס אדרנלין לתהליך ובתוכו, חשוב לא לאבד עשתונות ולזכור את כללי הברזל של הזמנת חופשות (או כל מוצר אחר) אונליין:
1. אם המחיר זול 'מדי' לתחושתכם, יש קאטצ'.
2. ריכשו מאתרים רשמיים, וודאו שאתם באתר המקורי של הספק.
3. קריסת חברות ופשיטת רגל הן שתי תופעות הרות אסון לתיירות שביטוח הנסיעות והכרטיסים לא מכסים. בידקו היטב את יציבות החברות מהן אתם רוכשים אונליין את החופשות.
4. כרטיס אשראי/פייפאל או כל אמצעי תשלום אחר, מזינים רק בטפסים ועמודים מאובטחים (https).
חשוב לזכור! כאשר אתם מזמינים בעצמכם אונליין, בידקו תחילה באתרי קאשבק (או ספציפית באתר הקאשבק שאליו אתם רשומים ושם אתם מקבלים את מירב ההחזרים הכספיים שלכם), באילו אתרים תקבלו החזר כספי ומה גובה ההחזר. האותיות הקטנות בהחזרים כספיים של מוצרי תיירות חשובות במיוחד, קיראו אותן וכך תשיגו את החופשה המשתלמת ביותר להזמנה אונליין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *