רעיון ליום הולדת
צרכנות אונליין נבונה

שלושה רעיונות ליום הולדת שיהפכו אותך לאמא/אבא השנה!

זה שוב הגיע, החודש-חודשיים שלפני היומולדת לילד/ה ואתם כמו רוב ההורים בישראל ובעולם, אובדי עצות. הם מבקשים יומולדת צנועה או ענקית ואתם רק חושבים מתי כולם מתקפלים הביתה ובאיזה מצב תמצאו את ריצפת הסלון כ'העשן יתפזר'. מתוך נסיון ארוך שנים, הבאנו לפניכם שלושה רעיונות לימי הולדת שיעסיקו את הזאטוטים ויתנו להם חוויה בלתי נשכחת.

עולם החדי הקרן

זה אולי סגנון חגיגת יום הולדת שמתאים יותר לילדה מילד (אבל אנחנו לא קובעים, אם הילד שלכם אוהב חדי קרן, זה יהיה מושלם גם עבורו), אבל החוויה סביב עולמם של חדי הקרן יכולה להיות בלתי נשכחת כשמדובר על חגיגת יום הולדת. החל ממפת השולחן, הכוסות ודרך ההפתעות הקטנות שמקבלים הילדים, לנושא 'חד קרן' ביום הולדת יש צבע, אווירה ומגוון שלם של משחקים (מי אמר 'פינייטה'?) שאפשר לצרף לאירוע.

יום הולדת קמפינג

אם אתם בעלי ג'יפ, סכין בין השיניים ומלא זמן חופשי, קחו את החוגגים לקמפינג אמיתי, אבל אם אתם מחפשים שעתיים מעניינות ומאתגרות לילדים בחצר, יומולדת קמפינג זה הפתרון המושלם גם עבורכם. אוהלים, גזיה, איסוף קרשים, מרשמלו מעל האש והופ, השעה 19:00 כבר הגיעה, זמן להגיד שלום.

שיגעון הגלידה

יום הולדת שהנושא שלו הוא גלידה – מקורותיה, טעמיה, צבעיה והכנתה כמובן – תמיד משאיר אצל הילדים טעם של עוד ואצל המבוגרים זכרונות נעימים על עבר נטול ספירת קלוריות. החגיגה יכולה להתחיל בטעימות או הכנות ולהסתיים בילדים מומרצים מדי, אז שימו לב למינונים ולרגישויות חלב שונות.
כשאתם לקראת יומולדת, אל תשכחו שאת ציוד המסיבות הטוב, המגוון והזול ביותר תוכלו למצוא ברכישה אונליין. בעזרת שיטות החזר כספי דרך אתרי 'קאשבק', תוכלו לקבל גם כסף חזרה כך שתימנעו עוד חור בכיס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *