פוקו F2 פרו
News צרכנות אונליין נבונה

חווית לקוח פוקופון F2 פרו – ביקורות מתהליך אנבוקסינג ושימוש ראשוני בנייד החכם בעולם של שיאומי

לא היו אלו ארבעת הגוונים המבריקים של שיאומי פוקו אף2 PRO החדש וגם לא המצלמה המרובעת עדשות או הקדמית, זו הנשלפת ב'קוליות' שמאז ימי הסליידר של 'נאו' במטריקס לא התלהבנו כל כך למשמע צלילי תנועה מכנית. גם לא התמיכה במעבד הכי מתקדם, לא המחיר הזול ובטח לא הטיזינג הארוך מנשוא. זה היה POCOPHONE F1 (השם יקום דמו) ששיכנע אותנו כבר ב 2018 לחכות ליורשו.

היורש של הטלפון הטוב בעולם

הפתיחה הייתה מרהיבה, העיצוב הפנימי מושקע כמו בימים הראשונים של ה'וואו' כשפתחנו אייפון חדש. הפוקו F2 מגיע עם מגן סיליקון, חולץ כרטיסי סים ומטען+כבל, מהירים במיוחד. השימוש בו קל, הוא נוח להחזקה, הוא מהיר, הוא מייעץ, הוא נראה טוב, הוא נשמע טוב, הוא מאיר חזק, הוא מצלם יפה, הוא מכיל הרבה אופציות חדשות, הוא לא עולה הרבה.

פוקופון הוא באמת הטלפון הכי טוב בעולם?

כן בהחלט. איו עוד טלפונים עם הסופר-ספקס האלה בשוק, בטח לא במחיר כזה. היחידים שמתקרבים אליו זה האייפון שיצא בעוד שנתיים והגלקסי שעולה פי שלוש ממנו. יש ל'פלוס וואן' ול'וואהי' מכשירים נחמדים באותו סדר גודל של ביצועים ומחיר, אך קרנם ירדה בשנים האחרונות עם הניתוק בין וואהי וגוגל וההתמסחרות הלא הגיונית של 'וואן פלאס'. אם אתם מחפשים מכשיר חזק, חכם שיחזיק בשנתיים הבאות כמו שצריך – פוקו F2 PRO.

שיאומי קאשבק

לפני שאתם קונים פוקופון, יש רק התלבטות אחת. איפה. ההצעה שלנו – אונליין. ההצעה למתקדמים – תעברו דרך אתר קאשבק ותקבלו את המחיר הכי טוב אונליין, כ 25% פחות מהמחיר בחנות לידכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *