LULULEMON בישראל עם קאשבק
News בחירת העורכים צרכנות אונליין נבונה

לולו-למון, טייצים ובגדי יוגה יוקרתיים כבר בישראל

אם אתם לא עוסקים בספורט כלשהוא, לא עושים יוגה או פילאטיס, לא ניסיתם פלדנקרייז ואין לכם מכרים מהעולם הזה, ודאי לא שמעתם על המותג המוביל לביגוד פשוט אך יוקרתי – לולו למון (Lululemon Athletica). אבל כל שאר האנשים, מכירים ומוקירים את האיכות הבלתי מתפשרת של לולולמון. רוצים גם להכיר? ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת.

לולו למון, ההתחלה

לולו-למון היא חברת ייצור מוצרי מראה וסטייל שמקורותיה בעיר ונקובר, קנדה. המותג נחשף לאוויר העולם כבר ב 1998, כאתר המוכר מכנסי יוגה ולבוש יוגה משלים.
'לולמון' הוא כבר לא רק מותג של בגדי ספורט מעוצבים, בחנויות ברחבי העולם ובסניפי אתר האינטרנט, תוכלו למצוא גם את כל הציוד הנלווה, כמעט כמו 'מיני דקטלון' לבקבוקי שתייה, רצועות, תיקים ואביזרי ספורט נוספים, בעיקר מעולם מקצועות המזרן.

לולו למון בישראל

ביולי 2019, הגיעו נציגים של המותג לישראל, לבחון מול נציגים של משפחת קסטרו ואנשי עזריאלי, מי מהם יאות להביא את המותג לארץ ולהיות האחראי על שיווקו. עד היום, לא ברור מה עלה בגורל אותן פגישות.

לולו למון קאשבק

אבל… לסיפור יש סוף טוב ובתור צרכנים ושופריות חכמים ומתוחכמות, כולנו יודעים שהאתר הבינלאומי כבר מאפשר לישראלים לרכוש ולקבל גם משלוח (עד 30 דולר) בקלות. נצלו את העובדה שהמהלך העסקי של לולו-למון הוא כרגע לאפשר לאתרי קאשבק להחזיר לכם 2% על כל רכישה והזמינו לפני שהוא מגיע לארץ ומתייקר עוד יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *