צרכנות אונליין נבונה

שופינג IL, סייבר סין או בלאק עליאקספרס – מורה נבוכים לדילים של סוף השנה

זו כבר שנה חמישית ברציפות שעולם האיקומרס 'רותח' בסוף השנה. לא רק שבאופן מסורתי סוף השנה, העונה והחגים נחשבים לעונות רכישה מוגברות, אז עוד הגידלו אתרי המסחר הגדולים בעולם והציבו עובדות בשטח – שופינג IL בנובמבר על ידי גוגל בישראל, בלאק פריידי/סייבר מאנדיי של איביי, אמאזון גרופון וכמעט כל אתר מכירות ישראלי שתבחרו וכמובן – יום המכירות שעקף את כולם והפך לסמל עבור תרבות הצריכה המטורפת אונליין – יום הרווקים הסינים, החג של עליאקספרס.
שופינג IL הוא 'חג וירטואלי שאותו מעודדת גוגל הישראלית בשיתוף אתרי המסחר הגדולים בארץ. אתם מוזמנים לעבור דרך אתרי הקא/בק אל מאות מבצעים מיוחדים שנוצרים בימים אלו ממש לטובת יום המכירות המיוחד הזה.
יום הרווקים נולד מיום המקלות, 11.11 שמסמל את בדידותם של רוב תושבי סין המזדקנים לבד. עם כל הדיכאון ולמרות הנוכחות של עצב ביום המיוחד הזה, בחרו בעליאקספרס לחדש אותו בדמות של יום קניות שהפך ליום הכי מוכר בשנה.
בלאקפריידי – סייברמאנדיי, שני ימי מכירות רצופים, הסוגרים סוף שבוןע של הנחות ענק ברחבי העולם וכן גם בחנויות 'אופליין' רבות.
באזור חג המולד ואירועי סוף השנה, מתגברים המבצעים לסופ"ש ארוך אחד אחרון ו… המלאי מתחדש לקראת שנת 2019. בהצלחה במציאת הדילים המשתלמים ביותר. הכי חשוב ומשתלם – לבחור לכם שירות קאשבק, להירשם בחינם, לקבל הטבה ראשונית (כסף לחשבון, בין 0 ל 10 ש"ח עבור ההרשמה עצמה! שווה…) ולעבור לאתר בו רציתם לקנות. המעבר באתר קאשבק מאפשרת לכם לקבל החזר כספי, כסף אמיתי, אחוז מסויים מההזמנה, בהתאם לתנאים שמתפרסמים באתר הקאשבק דרכו נרשמתם ובו אתם צוברים את ההחזר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *