בחירת העורכים צרכנות אונליין נבונה

האתר הכי 'שווה' בעולמות ההחזר הכספי, הכירו את בוקינג דוט קום וגלו איך תקבלו עשרות שקלים בכל קאשבק

יש הרבה אתרים שמשתתפים בתוכניות החזרים כספיים עבור כל רכישה (שיטת קאשבק אותה אנו סוקרים בפורטל קאשבקים) וכל החזר כספי שווה את המאמץ הכרוך בו. אך אין ספק שככל שהקנייה גדולה יותר, כך ההחזר הכספי גדול יותר ונותן תחושת הנחה משמעותית יותר. באתרי קניות סינים כמו דילאקסטרים / עליאקספרס / טיינידיל / גירבסט ודומיהם, סך הסכום פר רכישה הוא יחסית קטן וכך גם ההחזר הכספי. באחוזים המספרים יפים, בפועל מדובר על עשרות סנטים עד דולרים בודדים. שווה! אבל…

באיזה אתר הכי 'שווה' לקנות דרך שירותי קאשבק?

באתר 'בוקינג דוט קום', ענקית בינלאומית (חבר בקבוצת אתרי תיירות בינלאומיים מהמובילים והמשתלמים בעולם המקוון), כל הזמנה היא הזמנה גדולה, גם אם תמצאו את האכסניה העלובה ביותר – או לחלופין את מלון התענוגות היוקרתי שאליו כיוונתם. אחרי שנרשמים באחד משירותי הקאשבק (רצוי לבחור בשירות ישראלי, קיראו ביקורות והמלצות באתר לפני הרשמה ותוך כדי תנועה), עוברים לבוקינג ובוחרים מלון. בסוף ההזמנה וודאו שהיא נקלטה עבור החזר כספי והבטחתם לעצמכם עשרות עד מאות שקלים בחזרה לחשבון.

בוקינג דוט קום לעומת המתחרים

למה בוקינג דוט קום ולא הוטלס? לא ברור, אבל מה שכן ברור זה שבאתר בוקינג דוט קום עושים מאמצים ניכרים לצמצם את נזקי האותיות הקטנות. כל מידע חשוב לתייר מובלט ומודגש בצורה שלא משתמעת לשתי פנים, מה שאתם רואים ומשלמים עליו, זה מה שתקבלו. את ה'שירות' הזה יש להעריך בעולם מלא אתרי סרק שכל מטרתם להוסיף עוד כמה דולרים (לפעמים עשרות!) בעבור התיווך הוירטואלי שלהם אל מערכת ההזמנה של המלון. מנסיון ארוך שנים, בבחירה שבין בוקינג דוט קום ל'הוטלס', אין משמעות גדולה, אומנם שניהם מחברות תיירות מתחרות, אך שניהם מציגים רמת שירות גבוהה, אפשרויות חיתוך-מיון-סינון מתקדמות והם אינם מנסים להפיל בפח תיירים תמימים. היזהרו מאתרים בלתי מוכרים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *