יתרונות וחסרונות אתרי קאשבק

Pros& Cons פיי-בק/Pay-back.co.il, יתרונות וחסרונות

לאתר Pay-back.co.il / פייבק של לאומי קארד יתרונות וחסרונות רבים. ממש כמו ברכישת מכונית, או מכשיר סלולרי מתוך מאות דגמים אפשריים, גם במקרה של אתרי קאשבק אנו ממליצים להרכיב סט פרמטרים וכלים שיעזרו לכם להחליט מה באמת נחוץ ושמיש עבורכם.

יתרונות בולטים של אתר קאשבק payback.co.il/פיי-בק של לאומי קארד:

היתרון הראשון והבולט של אתר קאשבק לאומי קארד (Pay-back.co.il) הוא המגוון הגדול של החנויות. 119 חנויות מוכרות מסוגים שונים זו כמות שלא הולכת ברגל וקשה למצוא כמוהה באתרי קאשבק ישראלים אחרים ובכלל בעולם.
דלות הממשק שעוד ידובר עליה תחת ה'חסרונות' של האתר, גם מהווה יתרון קל בתחום הטעינה ומהירות הגלישה. באתר מנוע חיפוש נוח עם השלמה אוטומטית, עמוד הסבר מפורט ומנגנון FAQ (שאלות ותשובות נפוצות) עשיר.

חסרונות בולטים של אתר קאשבק pay-back.co.il/פיי-בק של לאומי קארד:

ממשק דל הוא החסרון המרכזי של אתר קאשבק לאומי קארד (Pay-back.co.il). החולשה שלו בתחום העיצוב בולטת על אף התאמת הצבעים לסכמת צבעי המותג 'לאומי קארד', אך התפריטים דלים, תיאורי החנויות בסיסיים ואין מידע משלים עבור רוכשים כפי שנהוג ברוב אתרי הקאשבק בישראל ובעולם. למשתמש אין חיווי משמעותי על סטטוס החשבון – מחובר או לא? זכאי לתשלום או לא וכד.
חסרון מהותי נוסף של אתר פיי-באק לעומת מתחריו הוא בהיעדרם של מוצרים, קופונים ומבצעים ספציפים. האתר מפנה אתכם לרכישה עצמאית לחלוטין ברחבי הרשת, מבלי להדגיש ימי מכירות מיוחדים ו/או להציע מוצרים מתוך החנויות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *