קונים אונליין גם בזמן קורונה
News צרכנות אונליין נבונה

קניות אונליין בזמן קורונה – טיפים

קורונה טיים! ריכזנו עבורכם 5 טיפים מרכזיים להמשך קניות אונליין בצורה בטוחה ומשתלמת:

  1. ישראלים רבים 'עברו' לרכוש באתרים ישראלים. האתרים האלה חוסמים את הפייסבוק שלהם לתגובות לא מאתמול ואנחנו מכירים את רמת השירות שלהם. היא – למרות מאמצעי יחצנות כבירים – לא השתנתה. אם אתם רוכשים מוצרים באתרי מסחר ענק ישראלים, אל תצפו לרמת השירות של אמאזון, אפילו לא קרוב.
  2. הקניות מעליאקספרס לא נפסקו – הן הצטמצו ולוקח לדברים להגיע יותר זמן, אבל עדיין ניתן בראש ולב שקטים להזמין מוצרים מעליאקספרס, זיכרו שסין היא המדינה הראשונה שיוצאת מהמשבר של הקורונה.
  3. קורונה לא תגיע אליכם בחבילה שהזמנתם. על משטחים בהם נגיפי קוביד-19 (קורונה) נשארים זמן רב, הם נשארים עד שבוע. לא תקבלו את המוצר שלכם מסין בתוך שבוע ככל הנראה ובכל מקרה – על קרטון העטיפה זה גם לא ישרוד 4 ימים לפי ההערכות של מומחים ברחבי העולם.
  4. המבצעים הכי משתלמים, הכי מיוחדים, על הסחורה הכי שווה – הם עכשיו.
  5. העקיצות, הנוכלות, הקופונים הלא שווים והמבצעי סרק הכי גדולים – גם הם קורים עכשיו, הישמרו מפניהם.

בימים רגילים, ההמלצה לעבור דרך אתרי הקאשבק היא NICE TO HAVE כי אתם מקבלים החזר כספי. כיום, שאין לדעת מה קורה מאחורי הקלעים של האתרים האלו (מי על סף קריסה וכספכם שמועבר אליהם למעשה מועבר ל'קרן הצבי'), המעבר באתרי קאשבק הוא פילטר, מסכת מגן ראשונית אם תרצו, כדי לוודא שאתם מגיעים לאתר הנכון והרשמי ולא למעשה 'פישינג' או 'ויפינג' אכזרי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *