EBATES CASHBACK איבייטס - ביקורת
News אתרי קאשבק צרכנות אונליין נבונה

האלטרנטיבה הישראלית – Ebates ישראל?

אין לנו 'איבייטס ישראל' בישראל וספק אם אי פעם הענק המקוון הזה יתייחס למדינתנו הקטנטונת (כשם שלדוגמא לקנדה יש גירסה קנדית משלה לקנדים בלבד) אך אפשר לזהות (ומנסיון, ביקורת והמלצות לסנן), את שני האתרים המובילים כיום בשוק ההחזרים הכספים – קאשבק (cashback.co.il) ואתר ההחזרים של הדואר postcashback.co.il. למען הסר ספק והגילוי הנאות, הקישורים הנל אינם קישורי 'אפילייט' ואין תשלום עבור הרשמה מאחוריו.

הבחירה בידכם ואלו ההבדלים העיקרים שמצאנו בין אתרי 'קאשבק' מקומיים מישראל:

1. האתר של הדואר מכיל ה-ר-ב-ה יותר חנויות, אבל בנינו, ספק אם הן קיימות בכלל. שמות ומותגים מוזרים שאפילו גוגל לא שמע על חלקם. Sounds Fishy…וכך גם מריח.
2. האתר של קאשבק מגובה בכתבי תוכן ופעילות ענפה ברשתות חברתיות, ניכר שנעשה שם מאמץ כדי לעטוף את המשתמשים בקצת יותר מאשר מנגנון טכני.
3. לקאשבק תוסף דפדפן – יעיל ויציב יותר מכל שאר אתרי הקאשבק בישראל, שמאפשר לגלוש באתרים, לרכוש ולקבל החזר בעזרת זיהוי אוטומטי של התוסף ללא התערבות שלנו.
4. באתר הדואר ניתן להרוויח מעט יותר אם תפיקו לעצמכם כרטיס DEBIT של הדואר (אבל בבחינת העמלות והתועלות שממנו, ספק אם תירצו באמת להזמין אותו).

5. אתר הדואר משלב את מעקב החבילות בתוך האתר ההחזרים שלו לנוחותכם, אך אליו אפשר גם להגיע ישירות שלא דרך האתר ההחזרים >>

רוצים להרוויח מכל קנייה כמו באתר EBATES הבינלאומי רק עם תמיכה בעברית והמון הצפה של מבצעים שווים? תרשמו עכשיו לאחד משירותי הקאשבק הישראלים ו…בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *