סייבר מאנדיי בלאק פריידי
צרכנות אונליין נבונה

בלאק פריידי או נובמבר-דצמבר של מבצעים?

הכל נכון. יום המכירות המיוחד של נובמבר (יום שישי השחור, האחרון בנובמבר בכל שנה שיוצא השנה ב 29.11.2019) הפך למסכת מבצעים אחת ארוכה שמתחילה בסוף נובמבר ומסתיימת עם תחילת השנה החדשה (לא לפני הכרזת מבצעי השנה החדשה כמובן). מה הם אם כן המבצעים הגדולים וימי המכירות המיוחדים של נובמבר דצמבר ששווה לשים אליהם לב בתור 'שופרים' חכמים?

 

בלאק פריידיי – יום שישי השחור, כאמור יום ה-מכירות המקוונות והלא מקוונות הגדול בעולם המערבי (כן, הוא מתגמד לעומת הכמעט 40 מיליארד דולר שמכרו ביום הרווקים הסינים ב 11.11.2019, אבל עדיין נחשב לגדול והפופלארי בקרב הקהל) הפך באמצעות מיתוג מיום ללא מכירות ליום המכירות הגדול בחנויות ובאתרים. מלווה אותו מיד אחריו 'סייבר מאנדיי', יום שני שאחרי יום שישי השחור בכל שנה, שיוצא השנה בתאריך ה 2.12.2019 שנחשב ליום הקניות המקוונות הגדול במערב, עם מבצעי מחשבים, מכשירי מובייל וגאדג'טים נלווים במחירי ריצפה.

 

את מבצעי סוף השנה יקנחו ימי מכירות מיוחדים של חג ההודיה, מבצעי חג המולד, מבצעי ערב השנה החדשה וכמובן מיד אחריהם, מבצעי ינואר – לכבוד השנה החדשה.

 

את הקניות החכמות שלכם – באמצעות שירות קאשבק כמובן, שמחזיר לכם כסף עבור הקניות – תוכלו לעשות בחנויות ובאתרי הרשת (למהירים והחכמים יותר) לאורך כל נובמבר כאשר המבצעים מתחלפים אבל הלך הרוח של ההנחות הענקיות לא פוסק לרגע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *