קיווי KIWI COM
News צרכנות אונליין נבונה

חופשות סודיות באתר קיווי – הסוד שכולם כבר יודעים על Kiwi.com

מעל 90 מיליון חיפושי טיסות מתבצעים מדי יום באתר חיפושי הטיסות המוזלות קיווי (KIWI.COM) והסיבה ברורה ופשוטה – ממש כמו חזון החברה להפוך את רכישת כרטיסי הטיסה לתהליך קל ומובן לכל – בקיווקי תמצאו מגוון רחב של טיסות זולות, אולי הזולות ביותר אונליין. לא, זה לא שקיווי יתנו לכם כרטיס ב 300 דולר ללונדון בחברת איזיג'ט לדוגמא, כאשר בשאר המקומות הוא נמכר במחיר יותר יקר – הוא יתן לכם כרטיס טיסה ב 200 דולר שמשתמש באיזיג'ט ו/או חברה אחרת ו/או מספר חברות אחרות, בשילובים שמנועי חיפושי הטיסות ה'רגילים' לא מנסים ולא מסוגלים לחבר. התוצאה – טיסות (קונקשיין לרוב) זולות, נוחות, עם אחריות. ככה זה קורה:

איך KIWI/קיווי מוצא טיסות זולות?

לאלגוריתם של קיווי 2 דרכים עיקריות להוזיל את עלויות הטיסה:
– חיבור בין חברות תעופה בהלוך ובחזור, בנפרד.
– חיפוש מבוסס רדיוס (רוצים להגיע למשחק באנגליה והטיסה יקרה? חפשו טיסה קרובה לצרפת ואולי תגיעו בצורה מגוונת יותר וזולה יותר).

טיסה באחריות קיווי

החבר'ה באתר קיווי לקחו ברצינות את החשש שיש לכל רוכש מהזמנת כרטיסי טיסה אונליין והם מאפשרים לכם להנות מ'ביטוח', בסך 50 יורו למלון + 10 יורו לארוחה בעבור כל יום עיכוב. הצ'ט המקוון שלהם והמענה הטלפוני, ינסו תחילה לספק לכם תחליף מהיר ובר קיימא לכל טיסה שמתבטלת בכל מקרה.

קאשבק – טיסות זולות עוד יותר בעזרת מנוע חיפוש טיסות קיווי

רוצים מחיר עוד יותר זול ממה שמצאתם בקיווי? (שזה לא פחות ולא יותר המחיר הכי זול אונליין שאפשר להגיע אליו) הירשמו לשירות קאשבק ולפני ההזמנה תעברו דרכו בדרך ל Kiwi.com (קיווי דוט קום). בצורה זו תיחשפו למבצעים הכי טובים ובעיקר – תקבלו החזר כספי, קאשבק על ההזמנה בגובה של חצי אחוז-שני אחוזים (תלוי בשירות).
גילוי נאות – אנחנו לא מקבלים זיכוי מקיווי עבור הביקורות. הן מבוססות על ניסיון אישי, חוות דעת של גולשים וביקורות רבות שהצטברו במערכת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *