News צרכנות אונליין נבונה

מבצעי ינואר לקונים אונליין – על מה לדלג, על מה אסור לוותר?

שנה חדשה מביאה איתה הזדמנויות רכישה חדשות וגם אפשרויות לחסוך כסף תוך כדי. מוכנים להתחיל? יצרנו לכם מדריך קצר שמסביר על מה אתם יכולים לדלג בחורף 2019 ועל מה אסור לכם לוותר, בהתבסס על מחזורי מכירה בינלאומיים בשנים האחרונות.
לקנות עבור החג של שנה הבאה – חנוכיה יוקרתית שאפשר להזמין אונליין, עדיף לקנות מיד אחרי החנוכה, ממש כמו שבכל העולם יודעים שהכי משתלם לקנות ציוד לקישוט עצי האשוח של כריסטמס 2019, עכשיו, מיד אחרי החג.
לא לקנות צעצועים. צעצועי ילדים היו משפחת המוצרים הנמכרים ביותר במבצעי סוף השנה, אך עם תום ימי המכירות המיוחדים, ככל הנראה לא תמצאו מבצעי צעצועים שווים במיוחד. החדשות הטובות הן שאם תסתכלו טוב בבית, תראו שהילדים מלאים מתנות לפחות עד אפריל (פסח 2019 מתקרב בצעדי ענק).
לקנות מסכי טלויזיה/מחשב – זה הזמן. עם תום הקרבות בליגות האלופות בענפי הספורט המובילים, מיד עם סיום הסופרבול ואליפות ה NBA, זה הזמן הטוב ביותר לרכוש ציוד הקרנה, טלויזיות ומסכים חכמים.
לא לקנות מצעים! מבצעי המצעים השווים ביותר מתחילים לרוב בסוף פברואר (בארה"ב חוגגים את יום הנשיאים, יום מכיראות מיוחד עם הנחות ענק גם באתרי המכירה אונליין). ה'פיקים' של מכירת המצעים יגיעו שוב במאי ('ממוריאל דיי') ובספטמבר ('לייבור דיי'), עמוסי המבצעים.
לקנות ציוד כושר וספורט – זה הזמן המשתלם ביותר להזמין מכשירי כושר, אבקות למינהם וציוד משלים למתאמנים.
למקפידים, שימו לב – ימי מכירות מיוחדים בתחילת השנה – יום מרתין לותר קינג, יום הספגטי הבינלאומי ומבצעים מיוחדים בשאריות שווקי חג המולד ובמחלקות ה 'קלירנס' באתרים המקוונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *