יצור כלאיים מעניין בעולם ההחזרים הכספיים עבור רכישה (CASHBACK בקצרה) הגיח לעולם בעידודה של חברת כרטיסי האשראי 'מקס' (MAX, לשעבר 'לאומי קארד'). במסגרת מסע הפירסום (לפנק – שחר חסון, לפנק – קרן נוי – לפנק – יובל סגל), השיקה חברת כרטיסי האשראי מקס את הכרטיס שבעבור כל רכישה איתו, מקבלים החזר כספי.
יתרונות: כפי שמציינים במסע הפירסום, החזר כספי (קאשבק) אינו מסתכם עוד ברכישות אליאקספרס ודומיו בלבד. גם על תשלום לוועד הבית או לארונוה, תוכלו לקבל החזר כספי אם רק תשתמשו בכרטיס מקס החדש.
חסרונות: מבדיקה ראשונית של אחוזי ההחזר הכספי, נדמה כי מקס-קאשבק, עד שלא יוכח אחרת, מעניק את אחוזי ההחזר (קאשבק) הנמוכים מבין שאר המתחרים, לרבות כרטיס הקאשבק של בנק הפועלים.





הכתבה על קאשבק מעניינת, נראה שכולם מחפשים ערך מוסף מהקנייה. זה מזכיר לי איך כשרוצים להטמיע שיטות חכמות לעסק, צריך מערכת שמרכזת הכול. Suplery יכולה להיות כך: הנהלת מלאי, הזמנות ואפילו חנות אונליין במקום אחד, עם מחיר wholesale וללא מאמץ onboarding. כמישהו שמכיר את הצרכים של ספא וגלאי טיפוח, Suplery מציעה תהליכים אחידים ותמיכה בשרשרת האספקה, מה שמפשט את התפעול ומקצר זמני תגובה ללקוחות. שווה לבדוק איך זה משתלב עם תוכניות תקציב והחזרים ללקוחות בפן העסקי. אם כבר על מאגר נתונים ולידים, Suplery מביאה פתרונות יחודיים לניהול מלאי בזמן אמת ולשיחת תקשורת ישירה עם המותגים. לסיום: זו יכולה להיות מהפכה לניהול העסק וההזמנות, במיוחד כשמדברים על נראות ופשטות תפעולית.
9jociw