News צרכנות אונליין נבונה

בלאק פריידי – 4 וחצי טיפים לשופינג מוצלח בחג הקניות הבינלאומי יום שישי השחור

הוא כמעט כאן! בלאק פריידי, יום הקניות הבינלאומי מגיע ואם אתם רוצים לקבל את המבצעים הטובים ביותר, זה הזמן להתחיל לזוז כמו נינג'ה בין הצעות, הטבות וקופונים. אפשר לחסוך אפילו ביום שישי השחור. זהו יום מסורתי של קניות, כזה שבו יוצאים אנשים לרחובות ופשוט קונים – אונליין ואופליין. אלו הסודות הגדולים של הצרכנים הנבונים ביותר ברשת:

1. השתמשו בגיפטרארדס, קופונים והנחות מתוזמנות. הם נוטים להיות המבצעים המשתלמים ביותר. זה תמיד כיף לקבל עסקה טובה ואפשר לעשות את זה אם רק תיפקחו עיניים וגוגל.

2. הירשמו לניוזלטרים – במיוחד בתקופת 'חגי הקניות' כמו בלאק-פריידי, יום שישי השחור, שווה להירשם לכמה שיותר עדכוני דוא"ל של החנויות, המותגים והאתרים שאתם נוהגים לקנות מהם. פעולהנ זו תבטיח לכם לרוב את החשיפה הראשונית למבצעים מעולים, קופונים וירטואלים משתלמים והכרזות שכדאי להתעדכן בהן.
3. חישבו על תוכנית גיבוי – לא תמיד המוצר שסימנתם שנה מראש יהיה במלאי בעת המכירה. כדאי לרחרח אונליין בשביל להבין את תנודות השוק לפני יום המכירות המיוחד ולרכוש מוצרים לפני שהם נעלמים מהרדאר.

4. קנו בחברה טובה – ברור שאתם מביני אופנה גדולים, אבל… אולי השכנה או השכן שלכם מבין קצת יותר, או שאת הידע בגאדג'טולוגיה שלכם תחלקו איתם חזרה. בצורה המפרה הזו, תוכלו להבין לעומק טרנדים, כדאיות ומושג על המותגים המובילים בתחומים שאתם לא מכירים.

וטיפ אחרון לקונים בחנויות בקניונים וברחובות. התאימו מראש את הלבוש שלכם. אם תיכנסו לחנות 'טארגט' בארה"ב עם חולצה אדומה, אל תתפלאו אם תקבלו מאות פניות בדקה של 'סלח לי, איפה אני מוצא…'. כנל לגבי צהוב וכחול באיקאה, כתום-אדום בשופרסל וכד'.
ואי אפשר בלי מילה על ההחזרים הכספיים. מעטות הן החנויות שיסכימו להטעין לכם את הארנק בהחזר כספי עבור רכישה אופליין – בחנות עצמה. נסו להתמקח אך קחו זאת כעוד סיבה מוצקה להעדיף קניות אונליין גם בבלאק פריידי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *